2011年4月19日

錦日本料理 NISHIK> MAZAZU CREPE@北海道5.0牛乳雪糕

唔知咩事今日去食日本野, 發覺日本有事, 食日本野GE FREQUENCY 高左! 不過冇有怕~ 相信香港所謂日本野, 大部份都係國產野, 冇有怕~~
三文魚壽司 $16
但係又係有我最最最唔鍾意食到GE三文魚邊, 立即大大扣分, 同埋唔知係咪對住廚房位, 見到佢由雪櫃拎盒三文魚黎切, 所以覺得MAMA ,感覺好唔新鮮

炸軟心芝士 $32
 內面係有D 好似食魚旦麵GE 魚片夾住D 軟心芝士跟住一齊炸左佢, okay la...我都係鍾意食金水0個個多d ~
天婦羅烏東 $48
烏東比想飲中好食, 一食就覺得好滑好滑ge 稻庭烏東, 而且彈牙  ~ 唔錯~!
但一齊送上ge 天婦羅, 就一般la~ feel到佢係好新鮮炸完, 但同朋友一齊覺得佢太多炸粉, 食落去成口粉!

鰻魚飯 $ 54
當然order my favourite 鰻魚飯la! ng, 鰻魚好好食~ 燒汁都好match! 我比較喜歡lei 隻鰻魚多過白色0個隻鰻魚!
好奇怪, 雖然lei 間係日本料理, 但係佢只係有 5,6 隻 壽司類型供應, 而且冇我最想叫ge 鰻魚, 我諗佢主要係sell 一set set ge dinner set (ja 係有個烏東,小食,前菜0個d), 同埋佢主打係熟食more 刺身, 所以考慮食刺身, 可能唔使考慮lei 間 ^^

地址 :   九龍灣牛頭角道77號淘大商場二期地下G208-209號舖
電話 : 2796 4428




MAZAZU CREPE@北海道5.0牛乳雪糕

雪糕~雪糕~ lei排好似中左雪糕毒咁,最少2次per week! 點算!!
最常食都係平時食開ge
菓匠茶屋 ge 3.6 牛奶已經好濃郁ge 牛奶味 :d ~
e!!? 重唔心足 ?? 經過見到有5.0 牛奶!! 咁味濃到唔濃 !? 等我試下味先 !!

其實之所以叫3.6 係因為: 據知北海道 3.6 牛乳當中的「3.6」,其實是代表乳脂含量,一般牛奶的乳脂含量只有 3.0 或 3.1, 對比起 3.6 牛乳,奶味較重,因此不少甜品店現時都標榜採用 3.6 牛乳,令出品味道更香濃...所以原來愈高愈肥ka :s:s !想好食又要負出代價 !!

m....味道上我覺得所謂5.0 牛奶係取巧, 我覺得同菓匠3.6 牛奶濃郁度分別不大(菓匠的味道好像還濃郁一點 ! ) 而且雪糕表面好上去有些少霧點, 看上去比較易溶 ~ 加上滑溜度也不及菓匠,所以菓匠 茶屋勝 !!!

地址 :   九龍灣偉業街33號德福廣場二期4樓





沒有留言:

發佈留言