2011年4月4日

澳門(兒童節)@氹仔 (波霸魚旦 >莫義記>)

去到氹仔, 當然去官也街掃街la, 第一站去左食波覇魚彈

就係lei 個大叔...我地等左半個鍾先有得食...

佢前面有分3隔ge 醬汁, 問佢話係秘製ge 醬汁黎, 一隻係辣汁, 一隻係沙嗲, 一隻唔記得, 我地要左少辣, 見到佢3隻汁都有淋落去


因為我地覺得d 醬好味, 所以要左個碗(加$1),點知佢比我地GE 時候冇比碗我地,以為佢唔記得LA 咁我地就問LA~ 佢先放D 魚旦落碗GE 時間, 一路起到話我地賺左LA~ D 醬好貴KA~ 加0個$1就有多D 醬, JA係記得我地要碗la...陳到你丫...雖然你D 魚旦真係唔錯幾好食, 但係LEI D工作態度真係唔得, 見到個個買完見到佢D 態度都等到黑左面

佢ge 煮法好搞笑, 人地要幾多串. 佢sin 慢慢咁放幾多落去.... 唔等半個鍾都出奇
途中, 我地同前面0個香港人一樣睇到好妏, 好想落手幫佢lo!太唔efficiency la!




莫義記
食完等到呆ge 波霸魚旦之後, 食下對面ge 莫義記, 平時黎食得太多木槺布甸, 所以今次食下少食ge 榴槤雪糕~ ~

榴槤雪糕($15)
真係好濃郁ge榴槤味, 入面係食到一絲絲ge 榴槤肉, 食完好想再食ar!!

地址: 氹仔官也街9號c/官也街27號

沒有留言:

發佈留言